Crysis - IN-PC Ενας Κοσμος Σε Ενα Site
Δευτέρα, 05/12/16, 18:34:21
Main
Registration
Login
In-PC..Ο Σκοπος Μας Η Ευχαριστηση Σας
Welcome Guest | RSS

                                                                                                         
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Page 1 of 11
IN-PC Ενας Κοσμος Σε Ενα Site » Games » Νεα Παιχνιδια » Crysis
Crysis
alex11Date: Τετάρτη, 07/01/09, 08:51:35 | Message # 1
Gadgetakias
Group: Administrators
Messages: 121
Reputation: 5
Status: Offline
Η Crytek συνεχίζει να κάνει αυτό που ξέρει να κάνει καλύτερα και δημιουργεί το πιο ελεύθερο στο σχεδιασμό του και εντυπωσιακό στον οπτικό τομέα FPS της αγοράς. Ας δούμε όμως πως τα πάει από πλευράς gameplay, δύο εβδομάδες πριν την κυκλοφορία του.
Τέσσερα χρόνια μετά το εκπληκτικό Far Cry, η Crytek επιστρέφει με ένα ακόμα first person shooter, το Crysis. Αν και πρόκειται για έναν αρκετά διαφορετικό τίτλο, από πολλές απόψεις, το Crysis είναι μια εξέλιξη της ίδιας ιδέας που γέννησε το Far Cry. Εγκαταλείποντας στο μέγιστο δυνατό την έννοια της γραμμικότητας, το Crysis δίνει στον παίκτη μια σειρά από αποστολές, μια καλή συλλογή από όπλα και ειδικές δυνάμεις, και στη συνέχεια τον... αμολά στον κόσμο του παιχνιδιού, αφήνοντάς τον να εκπληρώσει κάθε στόχο με τον τρόπο που επιθυμεί. Όμως, ακόμα περισσότερο από το ελεύθερο gameplay του, το Far Cry και κατ' επέκταση και το Crysis χαρακτηρίστηκε από έναν εντυπωσιακό τεχνικό τομέα, ο οποίος αν και... χαρακτηριστικά τεχνοκρατικός (οι άνθρωποι της Crytek είναι στο σύνολό τους Γερμανοί) είχε όλα όσα χρειάζεται, όχι μόνο ώστε να υλοποιήσει το όραμα των δημιουργών του παιχνιδιού, αλλά και για να μονοπωλήσει τα εξώφυλλα των περιοδικών και το ενδιαφέρον κοινού και δημοσιογράφων. Αυτή η τάση συνεχίζεται και στο Crysis, καθώς θα μπορούσε να πει κανείς πως η CryEngine 2, η μηχανή γραφικών του παιχνιδιού έχει προκαλέσει περισσότερο ενδιαφέρον από το ίδιο το παιχνίδι. Πράγμα μάλλον άδικο.

Παρόλες τις ομοιότητες με το Far Cry (και είναι αρκετές όπως το ότι το παιχνίδι εξελίσεται σε ένα σύμπλεγμα τροπικών νησιών), σεναριακά το Crysis δεν αποτελεί συνέχεια του Far Cry αλλά έχει εντελώς διαφορετικό –και απ,ότι φαίνεται αρκετά καλογραμμένο- σενάριο. Λογικό είναι άλλωστε, καθώς όταν η Crytek έφυγε από την UbiSoft και αγοράστηκε από την EA, τα δικαιώματα του Far Cry παρέμειναν στη γαλλική εταιρεία. Ας περάσουμε όμως στο θέμα μας: Το έτος είναι 2020. Μια αμερικανική επιστημονική ομάδα (καθώς όλοι ξέρουμε πως μόνο οι Αμερικάνοι έχουν επιστήμονες της προκοπής - Dismiss), είναι κοντά σε μια «πολύ σημαντική ανακάλυψη» σε ένα σύμπλεγμα νησιών στον Ειρηνικό. Πάνω που πήγαν να χαρούν, όμως, ο στρατός της Βορείου Κορέας εισβάλλει και τους αιχμαλωτίζει. Άλλωστε όλοι μας ξέρουμε πως οι Βορειοκορεάτες αποτελούν τη νέα απειλή για την παγκόσμια ειρήνη. Ο παίκτης αναλαμβάνει το ρόλο ενός μέλους της ομάδας Δέλτα που στάλθηκε για τη διάσωσή τους. Βέβαια τα πράγματα δεν είναι καθόλου όπως φαίνονται και πολύ σύντομα ο ήρωας του παιχνιδιού συνειδητοποιεί πως οι Βορεοκορεάτες είναι το λιγότερο από τα προβλήματά του. Γενικά το σενάριο –τουλάχιστον στην αρχή του- φαίνεται πολύ καλά δομημένο και δοσμένο με κινηματογραφικό τρόπο. Αν και φυσικά δεν έχει κάποιο δείγμα πρωτοτυπίας, κάνει καλά τη δουλειά του και βάζει τον παίκτη στον αρκετά ατμοσφαιρικό κόσμο του παιχνιδιού.
Πέρα από τον απαράμιλλα ανοιχτό σχεδιασμό του, το στοιχείο που κάνει το gameplay του Crysis να ξεχωρίζει από το συρφετό των FPS που κατακλύζουν την αγορά όσο πλησιάζουμε στο τέλος της χρονιάς, είναι η ειδική στολή nanosuit. Όπως όλα τα μέλη της ομάδας του, ο ήρωας είναι εφοδιασμένος με μια ειδική στολή φουτουριστικής τεχνολογίας, η οποία έχει τη δυνατότητα να ενισχύει ορισμένες ικανότητες αυτού που τη φοράει. Κρατώντας πατημένο το μεσαίο πλήκτρο του ποντικιού, εμφανίζεται ένα εύχρηστο μενού από όπου μπορούμε να ενεργοποιήσουμε τις διάφορες λειτουργίες της στολής: Η πρώτη είναι η ενισχυμένη δύναμη, που επιτρέπει μεγαλύτερα άλματα, γροθιές που κάνουν τους εχθρούς σας να... πετάνε μακριά, αλλά και πιο σταθερή σκόπευση με τα πυροβόαλ όπλα. Η δεύτερη λειτουργία της στολής είναι η ενισχυμένη ταχύτητα που, όπως σωστά μαντέψατε, σας επιτρέπει να κινείστε πολύ πιο γρήγορα, πράγμα χρήσιμο όταν θέλετε να ξεφύγετε από τα μιλούνια των εχθρών που φαίνεται να ξεπετάγονται από παντού. Η τρίτη λειτουργία ενισχύει τις αμυντικές ικανότητες της στολής σας και έτσι σας κάνει πολύ λιγότερο ευάλωτους στα εχθρικά πυρά. Τέλος, υπάρχει η δυνατότητα να γίνεστε για σύντομο χρονικό διάστημα αόρατος και να πλησιάζετε ή να ξεφεύγετε από τους εχθρούς σας χωρίς να καταλαβαίνει κανείς τίποτα. Η χρήση της nanosuit είναι μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της Crytek, καθώς, παρά τις εκπληκτικές δυνατότητες και το τεράστιο πλεονέκτημα που χαρίζει στον παίκτη, δεν αποτελεί «δεκανίκι» για την επιτυχία του, ούτε κάνει το παιχνιδι υπερβολικά εύκολο. Αντίθετα, προσθέτει έναν βαθμό τακτικής στο παιχνίδι, καθώς η χρήση της στολής απαιτεί τη χρήση ενέργειας, η οποία τελειώνει πολύ γρήγορα αν δεν γίνει προσεκτική χρήση. Στα επίπεδα που περιλαμβάνονται στο demo του τίτλου, ο παίκτης καταλήγει τελικά να χρησιμοποιεί ελάχιστα τη nanosuit, καταφεύγοντας στα εντυπωσιακά συμβατικά όπλα του τίτλου, τα οποία μπορούν να τροποποιηθούν με διάφορα αξεσουάρ όπως σιγαστήρες, laser sights και φακούς.

Όπως αναφέραμε και προηγουμένως, αυτό που χαρακτηρίζει περισσότερο από όλα το gameplay του Crysis, είναι η σχεδόν απόλυτη ελευθερία κίνησης που προσφέρει στον παίκτη. Κάθε objective μπορεί να επιτευχθεί με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, δίνοντας στον παίκτη την ευκαιρία να δοκιμάσει πολλές διαφορετικές προσεγγίσεις, ανάλογα με το στυλ του. Θέλετε να ακολουθήσετε την προσέγγιση αλά Ράμπι και να κάνετε τα πάντα στάχτη; Βάλτε maximum armor και ορμήστε. Προτιμάτε να βάλετε διόπτρα στο όπλο σας και να σταθεροποιείτε τις βολές σας με maximum strength από μακρυά; Κανένα πρόβλημα. Ή μήπως προτιμάτε Predator τακτικές και ευχαριστιέστε να βλεπετε να σας ψάχνουν πανικόβλητοι οι εχθροί, καθώς τους κοιτάτε αόρατοι από τα 3 μέτρα; Όπως καταλαβαίνετε οι δυνατότητες που προσφέρει το gameplay είναι ατελείωτες. Σε συνδυασμό μάλιστα με τη sandbox –ορίστε ο χάρτης κάνε ό,τι θες- νοοτροπία σχεδιασμού του παιχνιδιού, τα πράγματα γίνονται πολύ διασκεδαστικά και καθόλου, μα καθόλου βαρετά. Πραγματικά, είναι μια πολύ ευχάριστη αλλαγή το γεγονός ότι το παιχνίδι δεν παίρνει τον παίκτη από το χεράκι, αλλά τον αφήνει να πετύχει τα objectives κάθε αποστολής με το δικό του τρόπο. Από την άλλη πλευρά, βέβαια, αυτό οδηγεί σε κάποια μικρά μειονεκτήματα. Η ελεύθερη προσέγγιση σημαίνει πως τα objectives κάθε αποστολής είναι λίγο συνηθισμένα, ίσως και αφηρημένα. Τις πιο πολλές φορές θα πρέπει να καταστρέψετε συγκεκριμένους στόχους ή να φτάσετε σε ένα συγκεκριμένο, καλά φρουρούμενο, σημείο. Ναι, είναι ωραίο να προσπαθεί κανείς να βρει τρόπους να ανατινάξει μια σειρά από φορτηγά, προσπαθώντας να εκμεταλλευτεί το περιβάλλον του. Μερικές φορές μάλιστα, τα objectives είναι τόσο καλά σχεδιασμένα, ώστε να θυμίζουν puzzle game. Από την άλλη, μην περιμένετε την καθηλωτική ατμόσφαιρα και την εξαιρετική αφήγηση ενός Half Life 2.

Όσον αφορά τις ίδιες τις μάχες, θα λέγαμε πως υπάρχει σοβαρή πιθανότητα το Halo 3 να βρει επιτέλους τον... μάστορά του. Ιδιαίτερα στα σημεία που οι μάχες ξεφεύγουν από το ρεαλισμό, το Crysis έχει να προσφέρει μερικές από τις πιο έντονες στιγμές του είδους. Σίγουρα, από όσα έχουμε δει μέχρι σήμερα, οι μυριάδες των αντιπάλων δεν έχουν την προσωπικότητα και το ειδικό «βάρος» των Covenant, ενώ η χρήση των οχημάτων ήταν κάπως πιο μηχανική και όχι το ίδιο ικανοποιητική. Από την άλλη πλευρά, τα εκπληκτικά physics, η τέλεια αίσθηση των όπλων και το πολύ προσεγμένο animation, ειδικά όταν ο παίκτης έχει την ευκαιρία να δει και τα... πρόσωπα των αντιπάλων του, πραγματικά δεν έχουν αντίπαλο. Βέβαια, εξακολουθούν να υπάρχουν κάποια μικρά προβλήματα ρυθμού τα οποία ταλαιπώρησαν και το Far Cry. Υπάρχουν στιγμές που ο παίκτης θέλει να δει κάτι διαφορετικό από συνεχείς μάχες και όμορφα τοπία, όμως το παιχνίδι δεν του κάνει τη χάρη. Βέβαια, αυτό που είδαμε ήταν ένα πολύ μικρό κομμάτι του παιχνιδιού, το οποίο δεν είναι δυνατό να θεωρηθεί ενδεικτικό για το τελικό αποτέλεσμα.
ν και το παιχνίδι τα καταφέρνει μια χαρά στο gameplay, εκεί που τα πράγματα γίνονται πραγματικά απίστευτα είναι, όπως προαναφέραμε, στον τεχνικό τομέα. Όσοι έχετε δεί screenshots ή videos από το παιχνίδι έχετε μια ιδέα του τί εννοώ. Για τους υπόλοιπους το μόνο που μπορώ να πώ είναι ότι το Crysis θέτει νέα επίπεδα ρεαλισμού και ομορφιάς, και πραγματικά πρέπει να δείτε τα γραφικά μόνοι σας για να το πιστέψετε. Εκτός από τις σχεδόν φωτορεαλιστικές υφές και το εκπληκτικό draw distance, στοιχεία που θα σας κάνουν να κοιτάτε την οθόνη σας με ανοιχτό το στόμα για σχεδόν όλη τη διάρκεια που θα ασχολείστε με το παιχνίδι, οι άνθρωποι την Crytek έχουν κάνει εκπληκτική δουλειά και σε όλους τους άλλους τομείς. Το animation και τα physics είναι όντως... φανταστικά: πυροβολήστε ένα δεντράκι και θα σπάσει στο ακριβές σημείο που το πετύχατε. Ή απλά ρίξτε μια ρουκέτα στον τοίχο ενός κτιρίου και δείτε το να καταρρέει και να σας απαλλάσει από τους ενοχλητικούς Βορειοκορεάτες που κρύβονται μέσα (σαν τα ποντίκια ένα πράμα – Dismiss). Κάθε στοιχείο στο περιβάλλον του Crysis είναι πλήρως καταστρέψιμο, ή τουλάχιστον σε βαθμό που δεν έχουμε δει ξανά σε παιχνίδι του είδους. Και όλα αυτά σε DX9, καθώς στα Vista με DX10 δείχνουν ακόμα καλύτερα, αν και δεν έχουν τις χαοτικές διαφορές που θα περίμενε κανείς. Επιπλέον, η μουσική, οι ambient ήχοι και τα sound effects είναι όλα τέλεια και συμβάλλουν στην αίσθηση που έχει κανείς όταν παίζει το παιχνίδι ότι πραγματικά βρίσκεται εκεί.

Το μόνο αρνητικό είναι ότι, όπως είναι λογικό, το Crysis έχει αρκετά... «τσιμπημένες» απαιτήσεις. Στο μηχάνημά που δοκιμάσαμε το παιχνίδι (Core 2 Duo E750, GeForce 8800 GTS 640 MB, 2 giga RAM) στα XP και με όλα τα settings στις υψηλότερες δυνατές ρυθμίσεις πήγαινε πολύ ικανοποιητικά και το μόνο που έσπαγε την ομαλή αίσθηση, ήταν το περιστασιακό κολληματάκι όταν εμφανιζόταν καινούργια περιοχή ή πολλοί εχθροί ταυτόχρονα. Σε Vista με τα Very High settings (DX10) η απόδοση ήταν κάπως χειρότερη, με τα εν λόγω κολλήματα να διαρκούν αρκετά παραπάνω. Παρόλα αυτά, θα έλεγε κανείς ότι για την τεχνολογία που κουβαλά στις πλάτες του, το Crysis είναι όσο optimized θα μπορούσε να περιμένει κανείς.

Σε γενικές γραμμές το Crysis είναι ένα πάρα πολύ καλοφτιαγμένο FPS, από όλες τις απόψεις, που πρέπει οπωσδήποτε να δείτε μόλις κυκλοφορήσει, άν φυσικά το... αντέχει το μηχάνημά σας. Αυτό που μένει να δούμε είναι αν όλο το παιχνίδι κυμαίνεται στα ίδια υψηλά επίπεδα με την αρχή του. Η αφήγηση, η χρήση των οχημάτων, καθώς και το multiplayer του παιχνιδιού, δεν καλύπτονται ικανοποιητικά από το τελευταίο demo, ενώ η multiplayer beta που κυκλοφόρησε στο παρελθόν, δεν έτρεχε με την τελευταία έκδοση της μηχανής γραφικών. Περισσότερα σε περίπου δύο εβδομάδες, όπου αναμένεται και η κυκλοφορία της τελικής έκδοσης του τίτλου.

Attachments: 0338500.jpg(57Kb)
 
IN-PC Ενας Κοσμος Σε Ενα Site » Games » Νεα Παιχνιδια » Crysis
Page 1 of 11
Search:


| Copyright MyCorp © 2016 | Powered by uCoz |