Πέμπτη, 28/03/24, 11:48:09
Main
Registration
Login
In-PC..Ο Σκοπος Μας Η Ευχαριστηση Σας
Welcome Guest | RSS

                                                                                                         
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
IN-PC Ενας Κοσμος Σε Ενα Site » Ελευθερη Συζητηση » Για Τα Νεα Μελη » Pos na kanete registration kai log in (deite to oposdipote) (sarkastika sxolia sxetika me osous den mporoune registration)
Pos na kanete registration kai log in (deite to oposdipote)
parkouroskiloDate: Πέμπτη, 01/01/09, 21:13:34 | Message # 1
Group: Removed





Stis meres mas, opos einai dinato na katanoisoume apo ton oikogeneiako kai koinoniko mas perigyro, to registration einai mia diskoli kai poliploki diadikasia pou xreiazetai polla prosonta gia na tin petixei kapios. Se ayto to arthro tha eksetasoume ola ta mistika, tous orismous kai tous logous pou mperdeyei enan koino anthropo to registration.


  • 1

Gia na ksekinisoume, tha orisoume ti simainei to registration. Registration simainei eggrafi, kai orizetai os i diadikasia gia na gineis melos se ena site simplironontas ta stoixeia sou. Osoi den simfoneite me ton orismo, mporeite na anoixete lexika kai na episkefteite sxetikes istioselides, kai na mas dosete ton diko sas orismo oste na exoume mia olokliromeni eikona aytis tis ipervolika poliplokis lexis kai diadikasias.


  • 2

PRIN KSEKINISETE TO REGISTRATION STO SITE MAS
1)Vevaiotheite oti exete 8-12 ores eleytheres, i perissoteres an xreiastei na kanete dialeimata, kathos den theloume na diakopeite apo kati otan to exete ksekinisei.
2)Oi goneis sas i kapios kidemonas vrisketai sto spiti, se periptosi pou iparxei kindinos oste na patisete lathos koumpi kai na piasei fotia to spiti, i vraxikiklosei to pc kai pathete ilektroplixia.
3)Gia ton proigoumeno logo, na exete konta sas enan pirosvestira. To registration mazi me ola ta ipoloipa einai kai epikindini diadikasia.
4)Min dokimasete na exete taytoxrona pano apo ena anoixto parathiro. An exete dio, kathos to parathiro eimai mikrotero apo tin othoni tou ipologisti sas tha diskoleyteite na to vreite.
5)Exete konta sas ton katalogo me ta xrisima tilefona, opos astinomia, pirosvestiki, ote, dei, eidap kai kentrou dilitiriaseos. Prepei na epanalavoume pos einai epikindini diadikasia.
6)Exete konta sas ena agglo-elliniko kai ellino-aggliko lexiko (kai oxi mono ena apo ta dio) gia tis poliplokes kai diskoles lexeis, opos username kai password.

  • 3

To proto pou prepei na kanoume, einai na dosoume voitheia gia to pos na vriskete to registration, kathos einai poli diseyreto. Tha dosoume plirofories gia to pos na vriskoume kai to log in afou kanoume to registration.

1)To registration vrisketai pano apo to imerologio, dipla apo to chat box kai kato apo to site menu. To imerologio einai to poli megalo orthogonio pou exei noumera opos ti mera pou exoume simera kai to antistoixo noumero tis ston mina.
2)Episis, vrisketai dipla apo to lost password kato apo to log in. Ola ayta einai poli diseyreta stin selida, gia ayto prin ksekinisete na to psaksete vevaiotheite oti exete pragmatopoiisei polla test antilipsis xorou, oste na apoktisete empeiria sto na entopizete antikeimena. An den kataferete na to vreite, kaleste toulaxiston alla 4 atoma gia na to psaxnete mazi stin othoni. An exete 10/10 orasi i pio ekseligmeni, mporei na sas voithisei stin anazitisi sas.
3)An den mporeite na vreite to log in, min anisixeite, dikaiologeiste. To log einai kai ayto orthogonio. Omos o kosmos pou zoume einai gematos orthogonia, gia ayto einai logiko na to mperdepsete me ena imerologio, me ena trapezi i me ena vivlio. Gia na min to mperdeyete, vreite mia texniki na thimaste oti einai to orthogonio pou leei dipla tin aggliki lexi login pou se eleyhteri metafrasi simainei sindeomai. Endexomenos to xroma tou mporei na sas mperdepsei, kathos kapou stin fisi tha iparxei ena paromoio xroma, alla dokimaste enan tropo na to thimaste i simeioste to kapou.

Afou to vreite:
4)Otan to vreite, kante aristero click pano tou. To aristero click einai to orthogonio (ante pali orthogonio) koumpi pano sto pontiki, aristera apo to dexi click kai to meso click an diathetete. An den petixei, min dokimasete na ksanakanete aristero click alla katigoriste kapion, giati aytos ftaei pou den mpainei i selida, kai oxi oti den to patisate.

5)I diadikasia endexetai na einai diskoli, gia ayto otan eiste etoimoi na to patisete:
i) kaleste kapion pou exei metaptixiako sto computer science i stin pliroforiki i sto registration kata protimisi.
ii)exei spoudasei agglia i elvetia oste na mporei na ermineysei merikes apo tis lexeis.
iii)na exete konta sas ena vivlio odigion xriseos, kathos tha apotelei ton xarti sas gia ton lavirintho ayto.
iv)epanalavete alli mia fora to tutorial, psaxnontas to se video sto youtube.
v)exete konta sas mia pliroforiki egiklopaideia, kata protimisi tin Papirus Larus Juvenika (an den tin vreite i Britanika einai kalo ipokatastato)
vi)kaleste tin texniki ipostirixi tou ote oste na einai martires kai na tous rotate se kathe sas vima
vii)exete konta sas ena apo ta 37908 vivlia pou exoune vgei gia to "pos na kanete ena petiximeno registration".


  • 4

Kata tin diarkeia tou registration:
1)Otan vgazei minima lathous, min psaxnete tin selida gia pithana lathi pou exete kanei. Katigoriste ton paroxea diktiou, ta atoma sto chat, ton OTE, tin Microsoft, ton Bill Gates, to diktio katastimaton Germano, ton italo, ton texniti tou pc sas, to trofodotiko tou sistimatos i ton mikrotero adelfo sas.
2)Mi mas lete ti grafei to minima lathous pou exei vgei. Doste mas mia eykairia na ginoume dimiourgikoi kai na mantepsoume ayto to lathos, kathos kai na eksaskisoume tis mantikes mas ikanotites. Katavathos oloi exoume mia ekti aisthisi.
3)Otan mas rotate kai zitame dieykrinisi amesos, na kanete panta pano apo dio ores na apantisete. O kathenas exei enan skopo stin zoi, kai o dikos mas einai na sas apantame se kathe erotisi sxetika me to registration sas. Eimaste poli xaroumenoi na to eksipiretoume.
4)Min simeionete anousies plirofories, opos to username kai to password sas. Den iparxei logos na mperdeyete ton eayto sas me ena soro xrisimes plirofories.
5)Den iparxei logos na efarmozete tis simvoules mas. I dimiourgikotita me ton diko sas tropo panta iparxei periptosi na ferei ena epithimito apotelesma


  • 5

Elpizoume na sas exoume voithisei. Se aytin tin enotita tha analisoume ola ta stoixeia tou registration pou endexomenos na sas mperdepsoun.
1)Username. Edo simplironete to onoma sas. Gia paradeigma an legeste kostas pliktrologeite "kostas". An legeste manos, pliktrologeite "manos". Ean legeste giorgos, pliktrologiste "giorgos". Ean to onoma sas periexei noumera, opos panos23, tote pliktrologiste "panos23". Ean to onoma sas periexei simvola, opos "vassi_lis" tote pliktrogiste "vassi_lis". To pio poliploko apo ola, pou prepei na thimaste omos, einai oti ean to onoma sas periexei kai noumera kai simvola, opos nikos_27 tote prepei na pliktrologisete "nikos_27". Otan grafete to username sas na exete ipopsi tis proanaferthentes plirofories.
2)Password: O kodikos sas. Orizete san i mistiki lexi pou epivevaionete oti eiste o sigekrimenos xristis. An otan pliktrologeite deite pos vgainoune mayroi kikloi, min mperdeyteite, to kanei epitides. Parola ayta, min vazete enan kodiko pou tha ton thimaste argotera. Iparxoun apeiroi sindiasmoi pou mporeite na kanete, kai mporeite na ftiaxete kai allo account me diaforetiko sindiasmo kathe fora.
3)Epivevaiosi kodikou: Edo pera grafete to idio pou grapsate ston kodiko. Kathos to na pliktrologiseis to idio pragma apaitei vatha aytosigentrosi, epivevaiotheite oti epikratei isixia kai den iparxei tipota pou tha sas diakopsei prin ksekinisete na to ksanagrafete.
4)Kodikos asfaleias: Edo pera periexontai 4 noumera, pou thelei ipervoliki prospatheia kai idrota gia na diakrinei kapios ti grafoune.Kaleste kapion me ekseidikeysi se ayton ton tomea, i agoraste eidika gialia apo to e-bay kai to amazon.


  • 6

Sas eyxomaste kali epityxia oso kanete to registration. I tixi apotelei allon enan simantiko paragonta. An diskoleyteite, ksanadeite ayto to keimeno oste na parete voitheia gia na sinexisete. Sas eyxaristoume poli.

ELEOS TOSO DISKOLO EINAI NA KANETE ENA REGISTRATION??? ANTE PIGAINTE KAI KANETE LES KAI EINAI TOSO POLIPLOKO KAI APOTIGXANOUN OLOI

 
parkouroskiloDate: Τετάρτη, 11/03/09, 16:50:18 | Message # 16
Group: Removed





prin proveite se opiadipote kinisi, na exete panta tin ipostiriski kai tin sinaisesi ton sotiron mas ton amerikanon pou
polemane gia to diko mas kalo pano apo to simferon tous
 
JuVe913Date: Σάββατο, 14/03/09, 19:02:26 | Message # 17
Group: Removed





kai na paizete Pro gia na mhn skasei kapoio error
 
JuVe913Date: Πέμπτη, 21/05/09, 16:41:39 | Message # 18
Εκτος Μπρίζας
Group: Administrators
Messages: 6
Reputation: 0
Status: Offline
xxaxxaax fenete san na epiase
 
JuVe913Date: Πέμπτη, 28/05/09, 06:56:53 | Message # 19
Εκτος Μπρίζας
Group: Administrators
Messages: 6
Reputation: 0
Status: Offline
LMFAO
 
IN-PC Ενας Κοσμος Σε Ενα Site » Ελευθερη Συζητηση » Για Τα Νεα Μελη » Pos na kanete registration kai log in (deite to oposdipote) (sarkastika sxolia sxetika me osous den mporoune registration)
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:


| Copyright MyCorp © 2024 | Powered by uCoz |